Plec in concediu

Am asteptat cu mare nerabdare sa intru in concediu si am decis sa plec undeva in afara tarii. Imi place iarna, dar anul acesta parca m-am simtit terorizata de ea, pentru ca oarecum nu se putea decide daca sa vina sau nu.

Dadea cativa stropi de ninsoare si apoi iar se oprea, dadea repede cu ger si uite asa trotoarele devin din ce in ce mai nefolosibile. Nu stiu a fost groaznica iarna asta. Deci... Plec... Plec undeva unde e cald, plec in Puerto Vallarta in Mexic pentru ca acolo soarele te incalzeste bland in perioada asta a anului.

Asa cum gasim aici regim hotelier Bucuresti, asa sper sa gasesc cazare si acolo pentru ca nu imi doresc sa stau intr-un hotel zgomotos sau altceva. Imi doresc o vacanta linistita, cu soare, cu mare si cu un sezlong in care sa stau toata ziua si sa savurez Corona.

Un comentariu:

  1. WhatsApp: +1 (478) 247-0671 sau e-mail: okosunhomeofsolution@gmail.com
    CEL MAI BUN PENTRU COPII, CARE VĂ VĂ AȚI AJUTA CĂ AȚI VĂ RUGĂM LOVE-UL LOVE, EX-GIRLFRIEND, GIRLFRIEND, EX-BOYFRIEND, BOYFRIEND, EX-WIFE, WIFE, EX-HUSBAND, HUSBAND ÎN 48 ORE, SPELLS TO RETURITE REUNITE EX LOVER

    RăspundețiȘtergere